Kilpailutoiminta

Kilpailuihin osallistuminen on palkitsevaa ja hauskaa! Samalla kun tutustut muiden seurojen urheilijoihin, voit seurata omaa kehitystäsi mitattujen tulosten perusteella. Seura kannustaa ottamaan osaa kilpailuihin matalalla kynnyksellä.

Löydät lähialueen kilpailut kilpailukalenteri.fi sivustolta valitsemalla hakukenttään piiriksi "Varsinais-Suomi".

Raision Kuula maksaa kaikki seurakisat, piirinmestaruuskisat, Seuracup- sekä Merkki-mitalicup osallistumismaksut ennakkoon ilmoittautuneille. Muiden tapahtumien/kilpailujen osallistumismaksut eivät sisälly harjoitusmaksuun ellei toisin mainita.

Kilpailuihin ilmoittautumisen kilpailukalenteri.fi sivustolla sekä urheilijan huollon kilpailupaikalla hoitavat urheilija ja lapsen huoltajat itse, ellei asiasta ole erikseen toisin ilmoitettu.

Löydät tärkeimmät kisat myös ryhmäsi Suomisport-sovelluksen tapahtumakalenterista. HUOM! Suomisportissa tehty ilmoittautuminen ei näy kilpailun järjestäjille, vaan ilmoittautuminen on aina tehtävä myös kilpailukalenteri.fi sivustolla!

Voit tutustua kilpailuissa käytössä oleviin lasten yleisurheilusääntöihin tästä (13v. ja sitä nuoremmat).

SM-kisaikäiset noudattavat mestaruuskilpailusääntöjä (14v. ja sitä vanhemmat).

Kilpailut tarjoavat myös mahdollisuuden osallistua vapaaehtoistoimintaan. Kilpailutoimintaan voi tulla mukaan kuka tahansa vapaaehtoistoiminnasta kiinnostunut. Perehdytämme kiinnostuneita tehtäviin ja järjestämme koulutusta.

Vapaaehtoisia tarvitaan mm. seuraaviin tehtäviin:
– tuomari -ja toimitsijatehtävät
– lähettäminen, maalikamera, tulospalvelu
– kuulutus
– kilpailukanslian varmistukset
– puffet-toiminta

Kilpailujen järjestäminen on oleellinen osa seuran varainhankintaa!

Ilmoittaudu vapaaehtoiseksi täältä.